Kommande vinter.

Diskussion i 'Torrevieja' startad av teddi, 29 juli 2016.

  1. teddi

    teddi Aktiv medlem

    Blev medlem:
    21 september 2013
    Inlägg:
    304
    Mottagna gillanden:
    153
    Hej,,,Vi räknar med 5 månader i Torre denna vinter,,Men vi är för närvarande hyresgäster,,Finns det nån seriös här som vill hyra ut till ett pensionärspar med hund?? Gärna La Mata..
    Har vi någon som kan hjälpa till med fem övernattningar på väg ner? Hotell-Vandrarhem med hund? Helt enkelt en planering..
    Finns här nån som gör samma resa i slutet på october??
    Frågorna är många..Men kunskapen är så mycket större på detta forum..

    Tack på förhand..spainsmile
     
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. erkki

    erkki Känd medlem

    Blev medlem:
    26 september 2014
    Inlägg:
    1.034
    Mottagna gillanden:
    123
    Hej kolla tråden Uthyres en lägenhet La Mata graciass
     
  4. teddi

    teddi Aktiv medlem

    Blev medlem:
    21 september 2013
    Inlägg:
    304
    Mottagna gillanden:
    153
    Det blev Denia i fem månader,,Tack för det grymma intresset..happy
     
  5. Los Suecos

    Los Suecos Känd medlem

    Blev medlem:
    2 mars 2015
    Inlägg:
    415
    Mottagna gillanden:
    297
    Hej Ove,

    Denia, fint och nära Altea.... Välkomna!

    TommyD
     

Dela sidan

Laddar...