Andra vintern i följd i detta paradis. Ser fram mot att träffa lite hundägare. Vi åker till IKEA o handlar lite svensk julmat.Kan tänka oss att passa nån vovve nån gång när det kniper. Väl mött Vänner!!:sol:thumb
Hej! Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Flytta till Spanien? - Spanienforum hjälper skandinaver att hitta rätt bostad i Spanien (utan kostnad). Hyra ut bostad i Costa del sol? - Använd vårt formulär & få hjälp med uthyrningen. Luta dig tillbaka & inkassera hyresintäkterna. Ska du sälja din bostad i Spanien? - Använd vårt formulär för en bra svensktalande kontakt som kan hjälpa dig. Behöver du juridisk rådgivning som svensk i Spanien? - Använd vårt formulär för en bra svensktalande kontakt som kan hjälpa dig. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget. Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra! PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
Låter mysigt." Vi kommer på husletarresa" i dec-jan men utan våra 2 hundar. Men var ska vi leta hundvänligt boende?
Hundvänligt boende inkluderar nog det stora Naturreservat vid saltsjön vid La Mata.Gångavstånd rätt över N332 så är man där.Mängder av promenadslingor. Tror att reservatet går på båda sidor vägen.Bort mot Santa Polahållet. Ock inte minst Frukt--Grönsaksmarknaden varje onsdag tror ja de var. I samma område. Där kommer vi att leta upp nåt för nästa år. I vinter bor vi i samma radhus som tidigare. I en liten urbanisation i början på stranden. Vi kanske syns.. Lycka till!!