Hej La Matavänner.

Diskussion i 'Torrevieja' startad av teddi, 19 september 2014.

  1. teddi

    teddi Aktiv medlem

    Blev medlem:
    21 september 2013
    Inlägg:
    304
    Mottagna gillanden:
    153
    Andra vintern i följd i detta paradis. Ser fram mot att träffa lite hundägare.
    Vi åker till IKEA o handlar lite svensk julmat.Kan tänka oss att passa nån vovve nån gång när det kniper.
    Väl mött Vänner!!:sol:thumb
     
  2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

    Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

    PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. aniara

    aniara Medlem

    Blev medlem:
    2 juli 2014
    Inlägg:
    39
    Mottagna gillanden:
    0
    Låter mysigt." Vi kommer på husletarresa" i dec-jan men utan våra 2 hundar.
    Men var ska vi leta hundvänligt boende?
     
  4. teddi

    teddi Aktiv medlem

    Blev medlem:
    21 september 2013
    Inlägg:
    304
    Mottagna gillanden:
    153
    Hundvänligt boende inkluderar nog det stora Naturreservat vid saltsjön vid La Mata.Gångavstånd rätt över N332 så är man där.Mängder av promenadslingor.
    Tror att reservatet går på båda sidor vägen.Bort mot Santa Polahållet.
    Ock inte minst Frukt--Grönsaksmarknaden varje onsdag tror ja de var. I samma område.
    Där kommer vi att leta upp nåt för nästa år. I vinter bor vi i samma radhus som tidigare.
    I en liten urbanisation i början på stranden.

    Vi kanske syns.. Lycka till!!
     
  5. aniara

    aniara Medlem

    Blev medlem:
    2 juli 2014
    Inlägg:
    39
    Mottagna gillanden:
    0
    Tack, Jo vi kommer nog titta mest just runt saltsjöarna. Ska bli spännande.
     

Dela sidan

Laddar...