Gott Nytt År.

Diskussion i 'Torrevieja' startad av teddi, 31 december 2015.

  1. teddi

    teddi Aktiv medlem

    Blev medlem:
    21 september 2013
    Inlägg:
    304
    Mottagna gillanden:
    153
    Gott Nytt År alla Spanienlowers..
    I vinter blir vi i Swedala,,Med en ny hundvalp,,Han är för liten för att flyga..

    Hälsar Teddi utanför Göteborg..spainsmile:sol:
     

Dela sidan

Laddar...