Buss mellan Urb. La marina och torrevieja?

Diskussion i 'Torrevieja' startad av Sannaofredrik, 4 mars 2012.

1. Sannaofredrik

Sannaofredrik Ny medlem

Mottagna gillanden:
    0
    Har sökt runt lite på nätet för att försöka hitta någon buss som går mellan urb. la marina och torrevieja vilket verkar helt omöjligt!

Är det någon här inne som kanske kan hjälpa mig eller hänvisa till en sida där jag kan hitta information.

Tack! :)

2. Spanienforum.se Sponsrat inlägg

Hej!
    Vi rekommenderar följande tjänster kring boende och juridik i Spanien. Du förbinder dig inte till något när du använder våra formulär och det kostar inget.
    Tack för att ni använder Spanienforum och gör det till en trevlig mötesplats för Spanienfantaster och alla andra!

PS. Spanienforum.se har fått nya ägare och vi kommer göra en del mindre justeringar under våren 2018. Allt för att forumet ska leva kvar och fortsätta fylla ett bra syfte, för nya medlemmar och såväl för våra forumveteraner. Finns det synpunkter eller idéer så är ni välkomna att maila på [email protected].
  3. uora

uora Medlem

Mottagna gillanden:
    6
    http://www.costazul.net/en/routes-and-schedules/alicante/alicante-torrevieja.html

Det är bussen mellan Alicante och Torrevieja som går där tror jag.
    Det står inga priser men från Torrevieja till Alicante kostade det 4.30E eller så. Mycket trevligt var det också - överhuvudtaget gillar jag bussarna i Torrevieja. Chaufförerna är alltid trevliga och hjälpsamma och väntar om de ser någon komma springande. Det är inte i alla städer de gör det..

4. rinconada

rinconada Känd medlem

Mottagna gillanden:
    217
    Det är den bussen som Uora skrev om, så vitt jag vet. Den stannar på "stora vägen" utanför Campingen. Alltså den går inga sidovägar genom själva bebyggelsen.

Dela sidan

Laddar...