Drabbad av krisen?

Diskussion i 'Leva och Bo i Spanien' startad av Eldorado, 10 mars 2013.

  1. Eldorado

    Eldorado Avstängd

    608
    0
    0
    1 april 2008
    Suecia y España
    Många infödda drabbas men jag har bara sett några svenskor som flyttat åter, Anna i Malaga och ett par servitriser. Fler som känt av det ordentligt så det irriterar och/eller dränerar kassan hårt?
     

Dela sidan

Laddar...